Tips Percutian Lebih Ringkas Tanpa Beg Yang Banyak


Pada hari ini terdapat beberapa cara pembungkusan untuk digunakan bagi mengurangkan beg yang banyak dan percutian yang lebih ringkas tapi menyeronokkan. Untuk memotong tambahan tiga puluh hingga empat puluh minit di lapangan terbang, mulailah dengan pembungkusan bagasi kecil. Untuk mengetahui cara membungkus semua keperluan anda ke dalam satu beg pakaian, baca lebih lanjut.

Gunakan petua pembungkusan yang berikut untuk membuat perjalanan anda lebih cepat:

Membuat senarai. Tulis senarai pek. Pastikan untuk menyelaraskan baju dan blaus dengan bahagian bawah. Atur pakaian apa-apa yang tidak sepadan dengan barang-barang lain.

Tolong gulung. Cara terbaik untuk memadankan semua pakaian anda adalah dengan melancarkan seluar dan baju. Lipat pertama setiap item pada separuh. Kemudian hanya gulung. Untuk cuba mengekalkan sebarang lipatan, mulakan pada akhir artikel pakaian.

Pakai kasut serba guna. Bagi lelaki, mana-mana kasut soled kasut kulit boleh menjadikan peralihan siang dan malam. Bagi wanita, sepasang sandal jepun, sandal ringkas dan sandal yang selesa boleh digunakan untuk semua keperluan berpakaian.

Kurangkan Bagasi Tambahan. Tinggalkan panduan perjalanan berat di rumah. Memandangkan kebanyakan hotel dan resort menyediakan seterika dan pengering, tinggalkan barangan tersebut di rumah.

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Suria Apartment Blok A BMLR

UNIT STUDIO

UNIT RUANG TAMU + 2 BILIK